вверх

Сьогодні: 28-березня-2024 14:04

РОСІЙСЬКА ІМПЕРІЯ МАЄ БУТИ ЗНИЩЕНА


Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]




Створити нову тему Відповісти  [ 1346 повідомлень ]  Поперед.   На сторінку    1 ... 50, 51, 52, 53, 54

У вас воет КПП?
Да 82%  82%  [ 273 ]
Нет 12%  12%  [ 40 ]
Выла - удалось победить 6%  6%  [ 19 ]
Всього голосів : 332
Автор Повідомлення
Повідомлення Додано: 23-січня-2018 12:04 
Тисячник
Аватар користувача

Вік: 40
Повідомлення: 1168
Звідки: Фастів
Всем привет!
На выходных перебирал КПП, заменил подшипники 1 и 2 вала.
При разборке заметил отсутствие 6-7 зубов на шестерне 4 передачи ВТОРИЧНОГО вала..
Сейчас пытаюсь найти новую, а пока собрал все как есть.
Пытался снять эту шестерню - НЕ ПОЛУЧИЛОСЬ.. (стопорное кольцо я снимал).. Смотрел видео - там она соскочила легко и просто.. Кто-то снимал шестерни с вторичного вала???
Фотки в БЖ

_________________
Ссылка на БЖ:
http://www.geely-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=8&t=11388


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 26-січня-2018 12:22 
Тисячник
Аватар користувача

Вік: 40
Повідомлення: 1168
Звідки: Фастів
В инструкции о регулировке вторичного вала НАВЕРНОЕ ошибка.
В этой ветке на 40стр. пишут о 40Нм и 12 Нм, а в инструкции сила измеряется в кгс*см. http://www.geely-club.com/forum/tutoria ... v-korobki/
Выходит:
40 Н*м ≡ 407.886485191 кгс*см или 40 Н*м ≡ 4.078864852 кгс*м
12 Н*м ≡ 122.365945557 кгс*см или 12 Н*м ≡ 1.223659456 кгс*м
Если верить инструкции и затягивать с усилием 0.6-0.8 кгс*см то получится
0,6 кгс*см ≡ 5.884E-05 кН*м
0,8 кгс*см ≡ 7.8453E-05 кН*м
У себя я затянул с усилием в 7Н*м= 0.713801349 кгс*м или 71.380134908 кгс*см
Кто прав кто НЕ ПРАВ????
P.S. Всю ветку я сегодня не перечитывал

_________________
Ссылка на БЖ:
http://www.geely-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=8&t=11388


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 29-січня-2018 10:17 
Тисячник
Аватар користувача

Вік: 40
Повідомлення: 1168
Звідки: Фастів
Всем привет!
Кто с каким усилием затягивал гайку подшипника ВТОРИЧНОГО вала?
Откликнитесь! :bc:

_________________
Ссылка на БЖ:
http://www.geely-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=8&t=11388


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 01-лютого-2018 11:29 
Тисячник
Аватар користувача

Вік: 40
Повідомлення: 1168
Звідки: Фастів
Если верить инструкции и затягивать с усилием 0.6-0.8 кгс*см то получится
0,6 кгс*см ≡ 5.884E-05 кН*м
0,8 кгс*см ≡ 7.8453E-05 кН*м

0,6 кгс*см ≡ 0.0588399 Н*м
0,8 кгс*см ≡ 0.0784532 Н*м

_________________
Ссылка на БЖ:
http://www.geely-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=8&t=11388


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 31-березня-2018 22:38 

Повідомлення: 1
Звідки: Ворзель
Взял Джили СК с пробегом 130 000 км.Не понравился вой кпп , осбенно на 2-3 передачах.Почитал форум.Сегодня поднял домкратом повыше и вскрыл крышку.Гайка подтянулась ключем от 125 болгарки без усилий на три четверти оборота ,т.е. до этого подшипники болтались.Затянул до упора , отпустил и слегка подтянул.Прокрутил колесо.Еще раз отпустил и слегка подтянул ,ориентируясь по взаимному положению отверстий на гайке и корпусе коробки.Крышку посадил на герметик.Результат порадовал- коробка работает тихо на всех передачах.Спасибо всем форумчанам , уделившим внимание данной теме.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 21-листопада-2018 19:43 
Трохи за кермом
Аватар користувача

Вік: 39
Повідомлення: 108
Звідки: Днепропетровск
Здравствуйте Господа.
Вот и моя коробка приехала. Пробег 95 тыс.
Сильный вой и вибрация. Начинаю потехоньку разбираться в теме с подшипниками. Подскажите где можно найти инфу о моментах (усилиях) затяжек? Может есть какое-то руководство по кпп?

_________________
Geely CK 1.5 Comfort
Цвет Синий
Пробег 100 000 км.


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 21-листопада-2018 20:02 
Назавжди з нами
Аватар користувача

Вік: 48
Повідомлення: 3781
Звідки: Полтава
Подскажите где можно найти инфу

Вот человек который наиболее полно на форуме описал ремонт КПП, просмотри его сообщения, кроме этого:
viewtopic.php?p=631256#p631256

_________________
Мой БЖ МК-CROSS 2012+ГБО

МК-CROSS 2012+ГБО на DRIVE2


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 22-листопада-2018 10:47 
Тисячник
Аватар користувача

Вік: 40
Повідомлення: 1168
Звідки: Фастів
Может есть какое-то руководство по кпп?

Я руководствовался этими видео:
0. https://www.youtube.com/watch?v=FxxP_GdR9uI - снятие
1. https://www.youtube.com/watch?v=YSHUaYI ... &index=180
2. https://www.youtube.com/watch?v=uh5i_gh ... &index=179
3. https://www.youtube.com/watch?v=xIAFFDi ... &index=177
4. https://www.youtube.com/watch?v=kUHt58q ... &index=174

_________________
Ссылка на БЖ:
http://www.geely-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=8&t=11388


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 15-травня-2020 10:54 

Вік: 59
Повідомлення: 3
Звідки: Херсон
Приветствую всех коллег Джиливодов! Вобщем ситуация такая: Джили МК 208 г прошла 160 тыщ. коробка была чудесная, всё ок, но пришлось менять сцепление , ( диск корзину и выжимной) после замены, ( масла было на заливку в коробку 1 600-1700 ( по паспорту 2.100) нужно было переганять машину в гараж, залили масло, и поехали не спеша домой, всё отлично включалось и работало... в общей сложности прехал так км 40. После заливки нужного уровня масла, выехал на трассу и на 5 передаче обратил внимание что после 80 -ти. км/ч. появился слабый воющий звук. что и огорчило. Кто что подскажет- вина этому низкий уровень масла или - когда снимали коробку, немогли вытащить левую полуось и долго дёргали её, возможно была нагрузка на подшипники, ( ость так и не вытянули, пришлось разбирать шрус, а на снятой коробке тогда уже только поддели мантировкой и получилось её извлеч. Как теперь поступить. Подрегулировать вторичный вал?


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 17-травня-2020 07:38 
Тисячник
Аватар користувача

Вік: 40
Повідомлення: 1168
Звідки: Фастів
Регулювати вторинний вал не має сенсу, коробка ж не розбиралася, і зазори там не потрібно прибирати. Просто долиц масла, я в КПП заливаю 2,5 л масла.
Сальніки полуосей при демонтажі не пострадали? Бо через них за 40км і те масло могло вигнать із коробки

_________________
Ссылка на БЖ:
http://www.geely-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=8&t=11388


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 18-травня-2020 19:52 

Вік: 59
Повідомлення: 3
Звідки: Херсон
Регулювати вторинний вал не має сенсу, коробка ж не розбиралася, і зазори там не потрібно прибирати. Просто долиц масла, я в КПП заливаю 2,5 л масла.
Сальніки полуосей при демонтажі не пострадали? Бо через них за 40км і те масло могло вигнать із коробки

Дякую що відізвались. Сальники встановили нові, масло не тече. Вторичний вал все-ж таки провірю, можливо треба підтянути. А масла, долью через сапун. Ви важаете більший рівень масла, змінить ситуацію на краще?


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 19-травня-2020 06:34 
Генеральний конструктор
Аватар користувача

Вік: 57
Повідомлення: 7453
Звідки: Мелитополь
Ви важаете більший рівень масла, змінить ситуацію на краще?

З великою долею вірогідності. Покращується змащування деталей коробки.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 08-серпня-2020 22:28 

Вік: 42
Повідомлення: 11
Звідки: Жашків
Сьогодні замінив підшипники вторинного вала в КПП (інші не міняв - не було потреби).
Разом замінив внутрішні ШРУСи.
Після цього під час руху з"явився стук в КПП (Дуже сильно - при їзді накатом. Чим більша швидкість, тим більша частота стуку).
Не знаю, що робити тепер, чи виявлю я причину при повторному розбиранні коробки?

Додано спустя 11 минут 41 секунду:
А ще при затягуванні регулювальної гайки, при включенні будь-якої передачі, під час прокручування за первинний вал з"явилось закусування в одному й тому ж місці (тобто кручу за вал майже повен оберт, потім стає туго, потім знов крутиться то того ж місця).
Без гайки крутиться без проблем на любій швидкості.
Чи може це бути причиною стуку?


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 10-серпня-2020 19:07 
Генеральний конструктор
Аватар користувача

Вік: 57
Повідомлення: 7453
Звідки: Мелитополь
скоріше за все це і є причиною. КПП знову прийдеться розбирати.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 10-серпня-2020 20:09 

Вік: 42
Повідомлення: 11
Звідки: Жашків
Розбирав другий раз КПП.
Виявив (перший раз не звертав уваги) невеликий люфт шестерень диференціала (вверх-вниз) але це без встановлених внутрішніх шрусів. Думаю, якщо шруси надінуться на шестерні, то цей люфт пропаде. Закусування валів пропало, якщо сильніше затягувати регулювальну гайку то тугіше прокручуються вали. Стук не пропав. Завтра планую знов зайнятися.
Дружина каже, що стукає, бо я забув поставити магніта в КПП. :lol:


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 11-серпня-2020 22:55 

Вік: 42
Повідомлення: 11
Звідки: Жашків
Люфт шестерень диференціала зникає при встановленні внутрішніх шрусів.
Магніт на стук чи приклинювання не впливає :o
Чи міг я при заміні підшипників 2 вала пошкодити (погнути) сам вал, чи підшипники наперекос набити? Візуально наче все нормально, не перший раз роблю таку роботу. Але при встановленні лише диференціала і 2 вала в одному місці при прокручуванні за шруси закусує, якщо прокручувати інтенсивніше - то стукає. Завтра знов ця забота.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 13-серпня-2020 22:15 

Вік: 42
Повідомлення: 11
Звідки: Жашків
Поборов проблему зі стуком, яку, як виявилось, я й створив.
Причиною стуку був тріснутий зуб шестерні вторинного вала (тієї, що входить в зачеплення з шестернею диференціала). Край того зуба майже непомітно відхилився вперед і при зчепленні з шестернею диференціала відхиляв 2 вал в протилежну сторону. При розібраній коробці було чутно стук, а при зібраній ще й приклинювало в одному місці.
Підпиляв той зуб болгаркою - не стукає і не клинить.
Тріщину зробив сам, коли збивав підшипник молотком і зубилом :(
Хотів зробити швидко, бо треба було машину. Зробив собі заботу на кілька днів.
Їздив до деяких місцевих майстрів, щоб виявили причину стуку, питаю: "Коробки робите?", "Да, а яка машина?"-відповідають,
"Джилі СК - китайська" - кажу, "Та ні, такі ми не робимо, китайське га*но"- кажуть мені.
Ось такі приблизно діалоги відбувалися, коли хотів поміняти підшипники на первинному валу кілька років тому.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 09-лютого-2022 13:20 

Повідомлення: 1
Добрый день. подскажите пожалуйста-при переключении с первой передачи на вторую и со второй на третью появляется репение.но не всегда.Корзина диск выжимной новые.масло в кпп поменяно.Авто джили ск2


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 24-лютого-2022 16:04 
Тисячник
Аватар користувача

Вік: 40
Повідомлення: 1168
Звідки: Фастів
А гальмівна рідина коли мінялася?

_________________
Ссылка на БЖ:
http://www.geely-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=8&t=11388


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 22-липня-2023 17:24 
Учень
Аватар користувача

Повідомлення: 40
Звідки: Киев
А гальмівна рідина коли мінялася?

А до чого тут гальмівна рідина, до коробки передач, я щось не дуже розумію :rtfm2:


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 22-липня-2023 20:09 
Трохи за кермом
Аватар користувача

Вік: 33
Повідомлення: 139
Звідки: Днепр
А гальмівна рідина коли мінялася?

А до чого тут гальмівна рідина, до коробки передач, я щось не дуже розумію :rtfm2:


Тому що вона працюе зі зчепленям


Догори
 Профіль E-mail   
 
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 1346 повідомлень ]  Поперед.   На сторінку    1 ... 50, 51, 52, 53, 54


Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Пошук в темі:


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB Мобільна версія