Там конкретного маркування немає, хіба то що на самому металі там де закручувати його, але як я розумію це просто технічний момент. Справа не у тому що немає інших варіантів а справа у тому що той самий датчик(тобто та ж модель в тому числі і бош, два різних датчика будуть себе по різному вести ось про що я говорив)
Вчора замінив датчик, працює наче справно, дивлюсь через ОБД, але досі корегує паливо в мінус, як казав діагност, потрібно дати час на зміну адаптацій.
Revoke Для цього можна просто скинути клему на 20 хвилин та й тоді воно б мало по стандартних картах корегувати паливо. Чек не загорався? Особливо маю на увазі на холодну машину коли йде розігрів датчика? Який саме датчик поставили? від Бош? чи просто якийсь від чері звичайний?
Думаю, то все один й той самий датчик, що продають, що від "Бош", що від Чері, немає ніякого іншого маркування, крім 5WY3173A. На холодну ніяких проблем не було, починає показувати так швидко, як і раніше.
Замінив нещодавно дві рульові тяги та дві стойки стабілізатора - взяв CTR пробіг 78 тис км. Також зробив розвал сходження. Також сьогодні ще раз замінив лямбда зонд буду дивитись чи цей нормально працювати буде. Скоро вже буду міняти резину на зимову. Взагалом машинка радує особливо після робіт по ходовій - стала їздити як нова з салону по відчуттях.
Замінив, масло в моторі на Meguin 5w30, замінив масло в коробці на SWAG 75W Зробив ТО газу а саме чистка клапана редуктора та заміна двох фільтрів. Замінив акумулятор на Bosch. Думав брати щось дешеве, а потім подумав що все ж таки краще взяти якісну річ, а наскільки бош якісний час покаже. Єдине що взяв на 60 ампер а рідний у нас 55, і цей що 60 трошки вищий, мінусову клему було трошки важко натягнути на акумулятор. Якраз холода настали і досить вчасно я зробив заміну акумулятора. Старий взяли за 180 грн. Замінив лямбда зонд, помилка не вискакує поки що. Пробіг 81 тис км машинка радує.
В планах замінити троси ручніка (купив на аісі два троси). Всім іншим довольний. Побачив маленький скол фарби біля задньої лівої дверки коли потепліє - буду заробляти його...
Замінив троси ручніка лівий і правий, радує що вони були в АІСу в наявності і підійшли на машинку добре. Радує що поки помилка по лямбді не вилазить. Мабуть все ж таки правильна лямбда на нашу машину... Бо чесно задовбався вже їх міняти, а саме було замінено 3 лямбди і жодна з них не підходила так щоб помилки не вискакували.... Ту що брав з махіни то повне гівно, яке зразу здохнуло при установці на машину показувало вольтаж 1.27 вольт. Ця ж лямбда можливо й дійсно оригінал NTK але можливо й ні..... Ну поки працює, помилка не висвічується а це головне.
Вердикт такий що була б ще машинка оцинкована ну або ж з товстішим слоєм ЛКП не було б їй ціни взагалі тим більше за такі гроші з салону. Також величезний мінус це аіс, якби постачали всі запчастини вчасно, була б зовсім інша розмова і можливо б після цього ще колись у аіса якусь нову б машинку взяв, але тепер це дуже й дуже навряд. Я навіть дивився відео по FAW b30 то аіс під нього так само запчастини не возить.... Хоча машинка дійсно варта уваги ще й з автоматом.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения