вверх

Сьогодні: 28-березня-2024 11:22

РОСІЙСЬКА ІМПЕРІЯ МАЄ БУТИ ЗНИЩЕНА


Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]




Створити нову тему Відповісти  [ 47 повідомлень ]  На сторінку   1, 2  Далі
Автор Повідомлення
Повідомлення Додано: 30-вересня-2008 15:47 
Генератор ідей
Аватар користувача

Вік: 42
Повідомлення: 3460
Звідки: Донецк->Киев
Разве такое может быть? :shock:


У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

_________________
Арфаграфия... эта каг канг-фу. Настаящщие мастира ею биз надабнасти ни пользуюцца!!!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gelly CK-1 GT --> Hyundai Accent RB Comfort --> Honda Accord


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 30-вересня-2008 16:05 
Відмінний драйвер
Аватар користувача

Вік: 55
Повідомлення: 243
Звідки: Київ
То наверное реэкспорт из Японии :lol:

_________________
У каждого человека есть кнопка.


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 30-вересня-2008 16:17 
Прес-секретар Клубу
Аватар користувача

Вік: 43
Повідомлення: 10961
Звідки: Запорожье
Думаю, что может. Москвичи всегда отличались тем, что клепали автомобили на экспорт, у меня в городке и сейчас катается праворульный 2141.

_________________
Выкидные ключи для Geely СК, МК
Клубные футболки


Догори
 Профіль  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 30-вересня-2008 17:06 
Бандерівець-правосєк
Аватар користувача

Повідомлення: 17807
Звідки: Neverwhere
Эта модель Москвича ганяла на ралли и заняла там чуть не первое место (уж простите запамятовал), после этого эти машинки, не очень много, но пошли на экспорт.
Кстати даже ЗАЗ-968 был с правым рулем.

_________________
ГАРНИЙ ВОРОГ - МЕРТВИЙ ВОРОГ!
НУ ЩО - ПОСМІЯЛИСЯ? ШАШЛИЧКИ НОРМ?


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 30-вересня-2008 17:10 
Прес-секретар Клубу
Аватар користувача

Вік: 43
Повідомлення: 10961
Звідки: Запорожье
И Таврюха! :lol:

_________________
Выкидные ключи для Geely СК, МК
Клубные футболки


Догори
 Профіль  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 30-вересня-2008 17:39 
Місцевий
Аватар користувача

Вік: 38
Повідомлення: 2844
Звідки: Троещина
когдато у меня была паника когда ехал за таврией и смотрю шотта нито, и выкупаю что водителя то нет!!! оказалась праворульная, тогда вообще веселый заезд был, сразу после таврии волгу наблюдал которая стрейфилась походу, видимо корпус от аварии так повело что разница по левому борту была сантиметров 20, тоесть визуально оч заметно)))

_________________
Зображення
Galant|Ностальгия


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 03-березня-2016 10:10 
Генеральний конструктор
Аватар користувача

Вік: 57
Повідомлення: 7453
Звідки: Мелитополь
І у мене питання. Потрібно зробити магнітопровід (ярмо та якір) як на фото

Зображення
Габаритні розміри Ярмо: 58*50*28, пластини шириною 9мм, товщиною 0,5мм, ну ще плюс ізоляція.
Якір: 50*38*28,пластини - 16мм.

Підкажіть,хто у нас в Україні зможе таке зробити, бо щось пошук в неті окрім Миколаєва ні нащо не посилається. Зробити потрібно, дотримуючись тех.процесу, як то потрібно.
І ще питання. Нафіга на ярмі оця мідна вставка?

Зображення

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 20-березня-2016 18:45 
Шановний знавець
Аватар користувача

Вік: 46
Повідомлення: 1861
Звідки: Донецк-Лисичанск-ГородРека - Украина!
Игорь
Предположу, что медная вставка является неким индикатором при разнице нагрева (температур). Типа предохранитель.
В инете же нашел такое объяснение:
Цитата:
...к индуктору привариваются медные шпильки для крепления пластины из стеклотекстолита, прижимающих магнитопровод. К ним же крепится рама индуктора из немагнитных материалов...

_________________
Каждый самурай сам выбирает свой путь... БЖ
Каждый самурай достоин прихода утра... БЖ 2
Он или Она?
****
"О Господи, сделай моих врагов смешными. И Бог ниспослал это." Вольтер


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 20-березня-2016 19:39 
Дід
Аватар користувача

Вік: 60
Повідомлення: 13879
Звідки: Киев
І ще питання. Нафіга на ярмі оця мідна вставка?

Что-то мне подсказывает, оно служит для формирования магнитного поля на торце сердечника. Но, что-то та вставка похожа больше на короткозамкнутый виток, может демпфирование электромагнитное, хз
В данном случае это какое-то релейное/тяговое устройство (с подвижной Т-образной половинкой)
Ага, почти угадал, это Особенности магнитопроводов реле, пускателей на переменку
Цитата:
Короткозамкнутый виток
Переменный ток постоянно меняется по величине и амплитуде. Эти изменения передаются магнитному потоку и подвижной части якоря, который может гудеть и вибрировать. Для исключения этого явления расщепляют магнитопровод вставкой короткозамкнутого витка.
В нем образуется раздвоение магнитного потока и сдвиг фазы одной его части. Тогда при переходе через нулевую точку одной ветви во второй действует сила, препятствующая вибрациям, и наоборот
Текст:
Зображення


Я так понимаю, изготовление не штучного изделия...

_________________
Люди! Берегите друг друга, ведь мы у нас одни!
БЖ CK-1_1,5_Comf Утомленное Солнце FAQ форума Правила форума


Догори
 Профіль  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 20-березня-2016 19:40 
Назавжди з нами
Аватар користувача

Вік: 48
Повідомлення: 3781
Звідки: Полтава
І у мене питання. Потрібно зробити магнітопровід (ярмо та якір) як на фото

Сейчас все мастера советуют начинать с простого варианта - поиск донора

_________________
Мой БЖ МК-CROSS 2012+ГБО

МК-CROSS 2012+ГБО на DRIVE2


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 23-березня-2016 17:54 
Генеральний конструктор
Аватар користувача

Вік: 57
Повідомлення: 7453
Звідки: Мелитополь
Угу - короткозамкнений виток. Вже знайшов що воно таке. Та картинка і питання вже не актуальні. Пєрємєнку в топку - постоянка наше всьо.
Ізвращаюся далі, може що путнього і вийде. Енергетика для мене темний ліс,мізки вже закіпають,а елементарного розрахунку магніта не виходить.
Серж, угу - не штучне. Пробую щось, бо їсти хочеться. :)

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 31-березня-2016 13:27 
Генеральний конструктор
Аватар користувача

Вік: 57
Повідомлення: 7453
Звідки: Мелитополь
Камради,ще є питання до вас.
Потрібно 36 вольт перемінки перетворити на 24 постоянки. Струм, ну щоб з невеличким запасом, десь до 3А.
Я в неті порився, але хочеться конкретних порад, щоб надійно і дешево. 24в - це для іспиту електромагніту, тому пульсаціями можна не заморачуватися,мені так здається. Як варіант, на якомусь інтегральному стабілізаторі,ну або на транзисторі та стабілітроні,тоді можна буде задавати граничні напруги (+/- від 24в). Остання схема більш приваблива,завдяки можливості проатестувати елмаг на граничних напругах.
Ось приблизно така схема

Зображення

І чи потрібно ще включати конденсатор паралельно стабілітрону?

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 31-березня-2016 13:44 
Назавжди з нами
Аватар користувача

Вік: 48
Повідомлення: 3781
Звідки: Полтава
Над моими словами стоит подумать и проверить - мои познания в этой области на начальном уровне.

Берем диодный мост с запасом типа:
BR1010 Мост однофазный выпрямительный (10А) цена 12грн.
У нас на выходе есть 36Вольт постоянного тока.

Дальше делаем цепочку из последовательно соединенных:
магнит 24Вольт + АКБ на 12Вольт (или лампочки, паяльник или еще какая нагрузка, что есть под рукой)
Изменяя в цепочке количество доп. нагрузки или вообще её убирая можно регулировать напряжение на магните достигая супер максимальных или минимальных значений. Я бы использовал лампочки 12/24Вольта 10 и 21Ватт - моя любимая нагрузка.

:lol:

_________________
Мой БЖ МК-CROSS 2012+ГБО

МК-CROSS 2012+ГБО на DRIVE2


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 31-березня-2016 13:59 
Генеральний конструктор
Аватар користувача

Вік: 57
Повідомлення: 7453
Звідки: Мелитополь
Тоді,щоб не возитися з лампочками,взяти пару резисторів (постоянку та перемінку, щоб міняти напругу),або взагалі один?
А після мосту напруга не виростає?
Якось зовсім просто.
При цьому напруга буде стабільною,в залежності від того як буде грітися обмотка ел.магу?

Додано спустя 23 часа 49 минут 45 секунд:
Блін,невже ніхто не підкаже як його краще зробити. У мене є апарат (схема подібна до тієї,що я виклав на картинці) - підключав туди лампу (12В,21Вт) так там падає напруга,а мені потрібно,щоб саме вона була стабільною.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 01-квітня-2016 19:12 
Назавжди з нами
Аватар користувача

Вік: 48
Повідомлення: 3781
Звідки: Полтава
При подключении нагрузки напруга будет уменьшаться. Но после уменьшения она же не скачет - что не так? Лампочки за 5 минут прогреются и напруга стабилизируется.
Возьми два компьютерных блока питания АТ и подключи один за одним: 12+12=24Вольт Уж у них то стабилизация хорошая.
Или так: 12+5=17Вольт


Рейтинг повідомлення: +1 (відгуків: 1)
Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 01-квітня-2016 20:11 
Генеральний конструктор
Аватар користувача

Вік: 57
Повідомлення: 7453
Звідки: Мелитополь
Падає з 17,6 до 6,12в. Ну то зарядне,я так міркую,що там іде стабілізація по струму.
Блоки з ПК потрібно ще десь взяти.
Мені потрібні стабільні 24,щоб по струму робити якісь висновки. Ну і взагалі там в вимогах стабільна напруга, допускаються певні коливання (0,9-1,1).Але для перевірки потрібно 24.
Діодний міст сьогодні купив.А що мудрити далі - ? Запропонували інтегральний стабілізатор,але в магазині був тільки на 1,5А (малуватобуде). І ціна - 9грн всьогото. Але читав за них, що багато жалоб на їх роботу.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 01-квітня-2016 20:40 
Назавжди з нами
Аватар користувача

Вік: 48
Повідомлення: 3781
Звідки: Полтава
раз такие требования искать лабораторный блок питания


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 01-квітня-2016 21:39 
Генеральний конструктор
Аватар користувача

Вік: 57
Повідомлення: 7453
Звідки: Мелитополь
Дорогувато виходить. Ну і думаю,що там підійде любий адаптер на 24в і десь біля 3А. Але ж якщо можна зробити дешевше,та і ще своїми руками...

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 02-квітня-2016 18:19 
Водій-випробувач
Аватар користувача

Вік: 67
Повідомлення: 316
Звідки: Червоноград
Потрібно 36 вольт перемінки перетворити на 24 постоянки

А звідки Ви берете 36 вольт.

_________________
Зображення


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 02-квітня-2016 20:06 
Генеральний конструктор
Аватар користувача

Вік: 57
Повідомлення: 7453
Звідки: Мелитополь
З транса(220/36). Сьогодні причепив міст - є постійні 33в. Далі напевно що буду на мікросхемі (стабілізатор напруги),але там потрібна якась певна схема (конденсатори,а дехто пише ще про додатковий діод), і ось саме яка - ?

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 03-квітня-2016 09:01 
Водій-випробувач
Аватар користувача

Вік: 67
Повідомлення: 316
Звідки: Червоноград
транса(220/36).

А яка потужність трансформатора,який діаметр дроту вторинної обмотки.
Якщо потужність мала,дріт тонкий,то буде садити напругу і грітися.
Попробуйте підключити послідовно три лампочки на 12 вольт потужністю 20-30 ват і замірте напругу.

_________________
Зображення


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 03-квітня-2016 10:34 
Генеральний конструктор
Аватар користувача

Вік: 57
Повідомлення: 7453
Звідки: Мелитополь
Транс старий, ще древній-древній совок. Що за провід не знаю,виходять товсті,а що там намотано - хз. На трансі є помітка - 50 ВА,тобто мені з моїми 24в і навантаженням в 1,7А повинно вистачити.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 03-квітня-2016 10:44 
Водій-випробувач
Аватар користувача

Вік: 67
Повідомлення: 316
Звідки: Червоноград
24в і навантаженням в 1,

Лампочка 12х21 у Вас є.Підключіть до 36 вольт випрямний міст.До нього послідовно лампочку і обмотку магніта.Замірте напругу.Якщо напруга буде замала,попробуйте паралельно мосту підключити електролітичний конденсатор 36-50 вольт на 100-200 мікрофарад.

_________________
Зображення


Рейтинг повідомлення: +1 (відгуків: 1)
Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 03-квітня-2016 11:27 
Генеральний конструктор
Аватар користувача

Вік: 57
Повідомлення: 7453
Звідки: Мелитополь
Дякую,спробую.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 03-квітня-2016 12:10 
Водій-випробувач
Аватар користувача

Вік: 67
Повідомлення: 316
Звідки: Червоноград
Забув дописати,щоби перевірили пристрій в роботі.

_________________
Зображення


Догори
 Профіль   
 
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 47 повідомлень ]  На сторінку   1, 2  Далі


Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Пошук в темі:


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB Мобільна версія