вверх

Сьогодні: 28-березня-2024 12:26

РОСІЙСЬКА ІМПЕРІЯ МАЄ БУТИ ЗНИЩЕНА


Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]




Створити нову тему Відповісти  [ 114 повідомлень ]  Поперед.   На сторінку   1, 2, 3, 4, 5  Далі
Автор Повідомлення
Повідомлення Додано: 02-серпня-2010 09:54 
Шановний знавець
Аватар користувача

 З Днем народження eem
Вік: 73
Повідомлення: 1802
Звідки: Ивано-франковск
Приняли новый "ПОРЯДОК переобладнання транспортних засобів "
возможно кому-то пригодиться :bj:
---------------
Текст:
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 21 липня 2010 р. N 607


ПОРЯДОК
переобладнання транспортних засобів
1. Цей Порядок визначає процедуру переобладнання транспортних засобів, призначених для експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування, що призводить до зміни повної маси та її розподілу по осях, розміщення центру ваги, типу двигуна, його ваги і потужності, колісної бази чи колісної формули, системи гальмового і рульового керування та трансмісії, зокрема для роботи на газовому моторному паливі та альтернативних видах рідкого і газового палива (далі - переобладнання транспортного засобу).
2. У цьому Порядку терміни вживаються в такому значенні:
організація з оцінки відповідності - підприємство, установа, організація незалежно від форми власності, яка проводить оцінювання відповідності транспортного засобу, призначеного для експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування (далі - транспортний засіб), що переобладнаний, вимогам правил, нормативів і стандартів України, а також умовам (вимогам), викладеним у документі про погодження переобладнання транспортного засобу (далі - документ про погодження);
спеціально уповноважена організація - підприємство, установа, організація, що погоджує переобладнання транспортного засобу.
3. Переобладнання транспортного засобу проводиться суб'єктом господарювання, який має нормативно-технічну документацію на відповідний вид переобладнання, узгоджену з МВС та Мінтрансзв'язку, і свідоцтво про погодження конструкції транспортного засобу щодо забезпечення безпеки дорожнього руху, або власником такого засобу в індивідуальному порядку.
Переобладнання транспортного засобу для роботи на газовому моторному паливі та альтернативних видах рідкого і газового палива проводиться суб'єктом господарювання, який має свідоцтво про погодження конструкції транспортного засобу щодо забезпечення безпеки дорожнього руху на відповідний вид переобладнання.
4. До переобладнання транспортного засобу власник або його представник подає транспортний засіб за місцем реєстрації такого засобу для проведення огляду реєстраційно-екзаменаційним підрозділом Державтоінспекції МВС, за результатами якого отримує відповідний акт, складений за формою, установленою МВС.
Перед переобладнанням транспортного засобу для роботи на газовому моторному паливі та альтернативних видах рідкого і газового палива огляд такого засобу підрозділом Державтоінспекції МВС не проводиться.
5. Для переобладнання транспортного засобу в індивідуальному порядку власник або його представник подає до спеціально уповноваженої організації заяву про погодження переобладнання транспортного засобу (далі - заява про погодження), в якій зазначаються відомості про транспортний засіб, вид переобладнання, а також технічна та інша інформація, необхідна для проведення переобладнання. До заяви про погодження додаються копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу та акта проведення його огляду.
6. Спеціально уповноважена організація розглядає заяву про погодження і визначає технічну можливість та умови (вимоги) переобладнання транспортного засобу з урахуванням того, що його конструкція повинна відповідати вимогам щодо забезпечення безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього природного середовища.
Строк розгляду заяви про погодження не повинен перевищувати 10 робочих днів за умови подання документів, передбачених пунктом 5 цього Порядку.
У разі коли подані документи оформлені неналежним чином або містять недостовірну інформацію, власник або його представник має право після усунення зазначених недоліків повторно подати заяву про погодження, яка розглядається в установленому порядку.
7. За результатами розгляду заяви про погодження спеціально уповноважена організація видає документ про погодження або надає обґрунтовану відмову в погодженні переобладнання транспортного засобу.
8. До спеціально уповноважених організацій належать:
державне підприємство "ДержавтотрансНДІпроект";
Центр безпеки дорожнього руху та автоматизованих систем при МВС.
9. У документі про погодження зазначаються відомості про транспортний засіб і його власника, вид та умови (вимоги) переобладнання транспортного засобу з урахуванням того, що конструкція переобладнаного транспортного засобу повинна відповідати вимогам правил, нормативів і стандартів України.
10. Строк дії документа про погодження становить один рік з дня його видачі.
11. Спеціально уповноважена організація надсилає МВС у встановленому порядку інформацію про виданий документ про погодження для внесення відповідних даних до Єдиного державного реєстру Державтоінспекції.
12. Власник транспортного засобу або його представник забезпечує переобладнання транспортного засобу відповідно до умов (вимог), викладених у документі про погодження.
13. Після переобладнання транспортного засобу в індивідуальному порядку власник або його представник обирає організацію з оцінки відповідності та подає заяву про проведення оцінювання відповідності транспортного засобу, що переобладнаний, вимогам правил, нормативів і стандартів України, а також умовам (вимогам), викладеним у документі про погодження (далі - заява про проведення оцінювання). За результатами такого оцінювання видається сертифікат відповідності для переобладнаних автобусів та акт технічної експертизи або сертифікат відповідності для інших транспортних засобів, що переобладнані.
14. До організацій з оцінки відповідності належать:
випробувальна лабораторія (центр), що має атестат акредитації відповідної галузі;
орган з оцінки відповідності, визнаний та призначений в установленому порядку для проведення процедури сертифікації транспортних засобів;
підприємство, що має (чинний до 31 грудня 2011 р.) сертифікат відповідності державної системи сертифікації УкрСЕПРО з установлення відповідності конструкції транспортного засобу, що переобладнаний, умовам (вимогам), викладеним у документі про погодження.
15. Організація з оцінки відповідності:
розглядає заяву про проведення оцінювання;
проводить в установленому порядку випробовування транспортного засобу, що переобладнаний;
приймає рішення про підтвердження відповідності транспортного засобу, що переобладнаний, вимогам правил, нормативів і стандартів України, а також умовам (вимогам), викладеним у документі про погодження, чи надає обґрунтовану відмову в такому підтвердженні.
Відомості про організації з оцінки відповідності розміщуються на інформаційних стендах реєстраційно-екзаменаційних підрозділів Державтоінспекції МВС.
16. Строк проведення оцінювання не повинен перевищувати одного місяця.
17. Оплата виконаних спеціально уповноваженою організацією та організацією з оцінки відповідності робіт здійснюється згідно із законодавством.
18. Перереєстрація транспортного засобу, що переобладнаний, проводиться реєстраційно-екзаменаційним підрозділом Державтоінспекції МВС відповідно до Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 7 вересня 1998 р. N 1388 (Офіційний вісник України, 1998 р., N 36, ст. 1327; 2009 р., N 101, ст. 3521).

____________

_________________
Зображення


Догори
 Профіль  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 23-грудня-2010 22:19 
Генеральний конструктор
Аватар користувача

Вік: 57
Повідомлення: 7453
Звідки: Мелитополь
Отныне "письма счастья" не законы. Решение окончательное, обжалованию не подлежит и обязательно к исполнению всеми без исключения. http://www.focus.ua/society/162603

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 23-грудня-2010 22:28 
Головний інженер
Аватар користувача

Вік: 42
Повідомлення: 4984
Звідки: Донецк
Игорь
Новость однозначно радует, но открыв Админ кодеск увидел: Стаття 141. Порушення правил охорони смуги відводу автомобільних шляхів
Чето напутали журналисты.

Добавлено спустя 47 секунд:
А х да, на сайте конст.суда тоже нет информации про это решение.

_________________
Были: Geely CK 1.5 Comfort 2007 и Geely MK-2 1.5 Impress 2009


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 23-грудня-2010 22:37 
Генеральний конструктор
Аватар користувача

Вік: 57
Повідомлення: 7453
Звідки: Мелитополь
Статья 14-1,часть первая.
Текст наверное будет после опубликования

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 23-грудня-2010 22:51 
Головний інженер
Аватар користувача

Вік: 42
Повідомлення: 4984
Звідки: Донецк
Точно, напутали! Тогда все становится понятно. У меня такой штрафчик 2-х летней давности, гдето висит (а может уже и затерялся).

_________________
Были: Geely CK 1.5 Comfort 2007 и Geely MK-2 1.5 Impress 2009


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 24-грудня-2010 10:16 
Шановний знавець
Аватар користувача

 З Днем народження eem
Вік: 73
Повідомлення: 1802
Звідки: Ивано-франковск
Лучше, чтобы не пригодилось, но надо быть во всеоружии :oops:
Материалы юристов от лига-закон
------------------------------
Оскарження постанов у справах про адміністративні правопорушення, винесених посадовими (службовими) особами ДАІ
Текст:
Особа, щодо якої винесено постанову, а також потерпілий можуть оскаржити її. Це право прямо передбачено ст. 287 КпАП.
Відповідно до ст. 288 КпАП постанова оскаржується або вищестоящій посадовій особі, якою винесено постанову, або до суду. При цьому право вибору між цими способами оскарження належить виключно особі, яка оскаржує постанову. Закон не передбачає можливості відмови, наприклад, у судовому розгляді справи через те, що постанова не оскаржувалася вищестоящій посадовій особі.
Як правило, судове оскарження є більш ефективним.
У разі оскарження постанови вищестоящій посадовій особі скарга подається до органу, який виніс постанову, для передачі її разом із самою скаргою вищестоящій посадовій особі.
У разі оскарження постанови до суду - подається відповідно до вимог КАС України безпосередньо до суду.
Дещо дискусійним є питання про те, як повинен називатися документ, із яким особа звертається до суду: "скарга" чи "позовна заява". Пов'язано це з тим, що ст. 288 КпАП відсилає щодо порядку розгляду до КАС України.
Наша точка зору полягає у тому, що з правової точки зору правильно звертатися і до суду зі скаргою. Оскільки ст. 288 КпАП відсилає до КАС України тільки у частині порядку розгляду справи, а не дій скаржника чи назви документа. Більше того, вона не передбачає різних назв документа при оскарженні вищестоящій посадовій особі та до суду. І до того ж прямо вказує на те, що розгляд відбувається із особливостями, передбаченими КпАП України. А це відноситься, зокрема, і до назви документа.
Проте частина суддів повертає скарги і вимагає саме звернення із позовною заявою за адміністративним позовом.
У будь-якому випадку слід звертатися до місцевих загальних судів як адміністративних судів за місцем проживання позивача або відповідача на вибір позивача.
Також у будь-якому разі відповідно до ч. 5 ст. 288 КпАП при зверненні до суду із такою скаргою чи позовом особа звільняється від сплати судового збору. Сплату витрат на матеріально-технічне забезпечення розгляду справи КАС не передбачає взагалі. Якщо суддя ухвалою про залишення заяви без руху вимагає сплатити ці платежі - це є підставою для апеляційного оскарження ухвали.
Строк оскарження постанови - 10 днів з моменту її винесення (п. 1.2 довідки ВАСУ від 29.01.2010 р.). Проте у випадку наявності поважних причин пропуску строку його може бути відновлено (зокрема, ст. 102 КАС). Підставою для цього, зокрема, може бути отримання постанови (наприклад, винесеної відповідно до ст. 141 КпАП) із запізненням - після закінчення 10-денного строку.
За цією категорією справ вимога при зверненні до суду - визнати незаконною та скасувати постанову у справі про адміністративне правопорушення (п. 1 ч. 3 ст. 105 КАС). Одночасно можливо вимагати відшкодування матеріальної та моральної шкоди (ст. 21 КАС). У такому випадку вони повинні розглядатися у тому ж провадженні.
У самій скарзі або позовній заяві слід вказати назву суду, до якого звертаєтеся, повні дані (П. І. Б., адресу, телефон) свої, дані (назву, адресу, якщо відомий - телефон) відповідача. Таким є орган внутрішніх справ, співробітником якого є відповідна посадова особа, і який є юридичною особою (у ряді випадків таким є управління ДАІ регіону, а не ВДАІ району). Необхідно викласти обставини справи, зміст позовних вимог, а також якими доказами керуєтеся при зверненні до суду. Заява/скарга підписується особою, що її подає, або представником, в останньому випадку додається копія довіреності із зазначенням таких повноважень. Також зазначається перелік документів, що додаються. Необхідно при зверненні до суду додати копії заяви/скарги згідно з кількістю учасників процесу (відповідачів, третіх осіб), а також відповідну кількість копій документів, що додаються.
При цьому варто зазначити, що ч. 2 ст. 71 КАС покладає обов'язок доведення за цією категорією справ на відповідача. Тобто саме ДАІ має довести правомірність своїх дій і винесеної постанови. За відсутності таких доказів постанова повинна бути винесена на користь позивача (скаржника). Це є перевагою оскарження таких постанов саме у судовому порядку. З іншого боку, суд не має права оцінювати докази та вирішувати, чи їх достатньо, на етапі прийняття позовної заяви (скарги). Відповідно до ст. 161 КАС ці рішення суд приймає тільки при вирішенні справи. Тому якщо на цій підставі (недостатньо, з точки зору суду, доказів) скаргу/заяву повертають або залишають без руху, це є приводом для оскарження такої постанови (ухвали) в апеляційному порядку.
Права та обов'язки сторін передбачені ст. ст. 49, 51 КАС України. Зокрема, кожен учасник процесу може подавати свої докази, доводи, міркування і клопотання як в усній, так і у письмовій формі, а також заперечення на клопотання інших осіб, висловлювати свою думку з питань, що виникають при розгляді справи, ставити питання учасникам процесу, свідкам тощо.
Перед розглядом справи по суті суд зобов'язаний провести попереднє судове засідання. У ньому з'ясовується можливість досудового врегулювання спору (що, як правило, є неможливим за цією категорією справ), позиції сторін, а також, які факти необхідно встановити і якими доказами вони підтверджуються. Сторони мають або надати докази, якими планують обґрунтовувати свою позицію, або повідомити про них суд (чи заявити клопотання про їх витребування) саме до або під час попереднього розгляду справи. Пізніше це можна робити тільки у випадках, коли з якихось причин надати докази або заявити про них раніше було неможливо (зокрема, коли внаслідок зміни правової позиції іншої сторони є необхідність довести якісь нові обставини).
При розгляді справи кожен учасник процесу має право висловити свою думку про клопотання інших учасників процесу.
Особливо варто зазначити можливість мати представника зі справи.
Даючи пояснення щодо справи, варто акцентувати на тих обставинах, які свідчать про неправомірність дій посадової особи ДАІ. Але слід бути готовим і відповісти на питання як інших учасників процесу, так і суду. Аналогічно можна ставити питання іншим учасникам процесу, зокрема, представнику відповідача, залежно від конкретних обставин, доводячи таким чином неправомірність його дій (зокрема, про їх відповідність конкретним нормам закону або підзаконних актів).
Під час виступу у судових дебатах необхідно, із урахуванням того, що було встановлено під час судового розгляду справи, викласти свою правову позицію та висловити свою думку про відсутність правової позиції відповідача та неправомірність його дій, невідповідність закону та обставинам справи самої постанови.
Справа розглядається судом 5 днів з моменту відкриття провадження у справі. У виняткових випадках суд може продовжити розгляд справи до 5 днів.
Постанова суду у справі є остаточною і оскарженню не підлягає.

Всеукраїнська мережа ЛІГА:ЗАКОН
http://www.ligazakon.ua

_________________
Зображення


Догори
 Профіль  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 05-січня-2011 23:59 
Аватар користувача

Вік: 41
Повідомлення: 6
Звідки: Одесса
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ УКРАЇНИ
у справі за конституційним зверненням громадянина Багінського Артема Олександровича щодо офіційного тлумачення положень частини першої статті 14 1 Кодексу України про адміністративні правопорушення (справа про адміністративну відповідальність у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху)


Текст:
м. К и ї в Справа № 1-34/2010
22 грудня 2010 року
№ 23-рп/2010


Конституційний Суд України у складі суддів:

Головіна Анатолія Сергійовича – головуючого,
Бауліна Юрія Васильовича,
Бринцева Василя Дмитровича,
Вдовіченка Сергія Леонідовича,
Винокурова Сергія Маркіяновича,
Гультая Михайла Мирославовича,
Запорожця Михайла Петровича,
Кампа Володимира Михайловича,
Колоса Михайла Івановича,
Лилака Дмитра Дмитровича,
Маркуш Марії Андріївни – доповідача,
Овчаренка В’ячеслава Андрійовича,
Сергейчука Олега Анатолійовича,
Стецюка Петра Богдановича,
Стрижака Андрія Андрійовича,
Ткачука Павла Миколайовича,
Шаптали Наталі Костянтинівни,
Шишкіна Віктора Івановича,

розглянув на пленарному засіданні справу за конституційним зверненням громадянина Багінського Артема Олександровича щодо офіційного тлумачення положень частини першої статті 141 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Приводом для розгляду справи згідно зі статтями 42, 43 Закону України „Про Конституційний Суд України“ стало конституційне звернення громадянина Багінського Артема Олександровича.
Підставою для розгляду справи відповідно до статті 94 Закону України „Про Конституційний Суд України“ є наявність неоднозначного застосування судами України положень
частини першої статті 141 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Заслухавши суддю-доповідача Маркуш М.А. та дослідивши матеріали справи, Конституційний Суд України

у с т а н о в и в:

1. Суб’єкт права на конституційне звернення – громадянин Багінський А.О. – звернувся до Конституційного Суду України з клопотанням щодо офіційного тлумачення положень частини першої статті 141 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі – Кодекс) в контексті вимог до спеціальних технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, дані яких можуть використовуватися як доказ вини власників (співвласників) транспортних засобів. Багінський А.О. зазначає, що суди загальної юрисдикції за однакових обставин неоднозначно застосовують положення Кодексу щодо використання даних, зафіксованих вказаними технічними засобами, як підстави для притягнення до адміністративної відповідальності власників (співвласників) транспортних засобів в частині належності та допустимості доказів, а це призводить до грубих порушень конституційних прав і свобод громадян, передбачених статтею 29, частиною другою статті 61, статтею 63 Конституції України.
Автор клопотання також наголошує, що положення частини першої статті 141 Кодексу презумують відповідальність власника (співвласника) транспортного засобу за вчинене правопорушення. На його думку, виходячи з принципу верховенства права конституційна презумпція невинуватості особи поширюється і на обвинувачення її у вчиненні адміністративного правопорушення.

2. Свої позиції стосовно предмета конституційного звернення висловили Голова Верховної Ради України, Верховний Суд України, Міністерство внутрішніх справ України, науковці Київського національного університету внутрішніх справ, Національної юридичної академії України імені Ярослава Мудрого.

3. Конституційний Суд України, розглядаючи порушені у конституційному зверненні питання, виходить з такого.
Виключно законами України визначаються діяння, які є адміністративними правопорушеннями, та відповідальність за них (пункт 22 частини першої статті 92 Конституції України).
Законом України „Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення регулювання відносин у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху“ від 24 вересня 2008 року № 586–VІ (далі – Закон) Кодекс було доповнено статтею 141 „Відповідальність власників (співвласників) транспортних засобів“. Частиною першою цієї статті визначено, що „до адміністративної відповідальності за правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху у разі їх фіксації працюючими в автоматичному режимі спеціальними технічними засобами, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, чи засобами фото- і кінозйомки, відеозапису притягаються власники (співвласники) транспортних засобів“.
З метою встановлення процедури застосування зазначеної норми Кодекс було також доповнено частиною шостою статті 258, за якою у разі виявлення адміністративного правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксованого за допомогою працюючих в автоматичному режимі спеціальних технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, протокол про адміністративне правопорушення не складається, а постанова у справі про адміністративне правопорушення виноситься без участі особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. Копії постанови у справі про адміністративне правопорушення та матеріалів, зафіксованих за допомогою працюючих в автоматичному режимі спеціальних технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, надсилаються особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, протягом трьох днів з дня винесення такої постанови.
Аналіз положень статті 141 Кодексу в системному зв’язку з положеннями статті 258 стосовно фіксації порушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху „працюючими в автоматичному режимі спеціальними технічними засобами, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, чи засобами фото- і кінозйомки, відеозапису“ дає підстави для висновку, що вказані технічні прилади та технічні засоби спеціально створені та призначені саме для фіксації за допомогою властивих їм функцій запису зображення на електронний носій чи світлочутливу плівку фактичних даних (показань) у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху і є достатніми для визначення суті правопорушення.
Положення частини шостої статті 258 Кодексу тісно пов’язані з положеннями його статті 141 та впливають на прийняття рішення у справі, тому згідно з частиною другою статті 95 Закону України „Про Конституційний Суд України“ повинні бути перевірені на предмет їх відповідності Конституції України.

4. Конституційний принцип правової держави передбачає встановлення правопорядку, який повинен гарантувати кожному утвердження і забезпечення прав і свобод людини (статті 1, 3, частина друга статті 19 Основного Закону України). Конституція України визначає основні права і свободи людини і громадянина та гарантії їх дотримання і захисту, зокрема: права і свободи людини і громадянина, закріплені в Конституції України, не є вичерпними; конституційні права і свободи не можуть бути скасовані; при прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод (стаття 22); громадяни мають рівні конституційні права і свободи та є рівними перед законом (частина перша статті 24); юридична відповідальність особи має індивідуальний характер (частина друга статті 61); обвинувачення не може ґрунтуватися на доказах, одержаних незаконним шляхом, а також на припущеннях; усі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на її користь (частина третя статті 62); конституційні права і свободи людини і громадянина не можуть бути обмежені, крім випадків, передбачених Конституцією України (частина перша статті 64).

4.1. Конституційний Суд України на підставі наведеного дійшов висновку, що адміністративна відповідальність в Україні та процедура притягнення до адміністративної відповідальності ґрунтуються на конституційних принципах та правових презумпціях, які зумовлені визнанням і дією принципу верховенства права в Україні. Конституція України має найвищу юридичну силу, закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй (частина друга статті 8 Конституції України).
Елементами верховенства права є принципи рівності і справедливості, правової визначеності, ясності і недвозначності правової норми, оскільки інше не може забезпечити її однакове застосування, не виключає необмеженості трактування у правозастосовній практиці і неминуче призводить до сваволі (абзац другий підпункту 5.4 пункту 5 мотивувальної частини Рішення Конституційного Суду України від 22 вересня 2005 року № 5-рп/2005). Принцип правової визначеності означає, що „обмеження основних прав людини та громадянина і втілення цих обмежень на практиці допустиме лише за умови забезпечення передбачуваності застосування правових норм, встановлюваних такими обмеженнями. Тобто обмеження будь-якого права повинне базуватися на критеріях, які дадуть змогу особі відокремлювати правомірну поведінку від протиправної, передбачати юридичні наслідки своєї поведінки“ (абзац третій підпункту 3.1 пункту 3 мотивувальної частини Рішення Конституційного Суду України від 29 червня 2010 року № 17-рп/2010). Наведені конституційні засади враховуються Конституційним Судом України у процесі перевірки на відповідність Конституції України положень статті 141, частини шостої статті 258 Кодексу.

4.2. Згідно з частиною другою статті 61 Конституції України юридична відповідальність особи має індивідуальний характер. Необхідність індивідуалізації адміністративної відповідальності передбачена частиною другою статті 33 Кодексу, якою визначено, що при накладенні стягнення враховується характер вчиненого правопорушення, особа порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом’якшують і обтяжують відповідальність. У Кодексі конкретизовано й інші конституційні принципи, зокрема принцип рівності громадян перед законом (стаття 248).
Кодексом закріплено низку гарантій забезпечення прав суб’єктів, які притягаються до адміністративної відповідальності. В сукупності з наведеними конституційними нормами ці гарантії створюють систему процесуальних механізмів захисту вказаних осіб. У контексті питання, що розглядається, Конституційний Суд України враховує положення статей 9, 33, 248, 268 Кодексу. За змістом статті 9 Кодексу саме винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність суб’єкта адміністративної відповідальності є однією з ознак адміністративного правопорушення (проступку). Статтею 268 Кодексу встановлено перелік прав особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, зокрема: особа має право знайомитися з матеріалами справи, давати пояснення, подавати докази, заявляти клопотання, при розгляді справи користуватися юридичною допомогою адвоката, іншого фахівця у галузі права; справа про адміністративне правопорушення розглядається в присутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; під час відсутності цієї особи справу може бути розглянуто лише у випадках, коли є дані про своєчасне її сповіщення про місце і час розгляду справи і якщо від неї не надійшло клопотання про відкладення розгляду справи.
Орган (посадова особа) при розгляді справи, зокрема, зобов’язаний з’ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, а також інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи, характер вчиненого правопорушення, особу порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом’якшують і обтяжують відповідальність; повинен своєчасно, всебічно, повно і об’єктивно з’ясувати обставини справи, вирішити її в точній відповідності до закону тощо (статті 245, 280 Кодексу). Згідно з Кодексом провадження у справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю через відсутність події і складу адміністративного правопорушення (пункт 1 статті 247); справа про адміністративне правопорушення розглядається відкрито, крім випадків, коли це суперечить інтересам охорони державної таємниці (частина перша статті 249); оцінка доказів ґрунтується на всебічному, повному і об’єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності (стаття 252) тощо. Положення зазначених статей визначають систему процесуальних механізмів, які в сукупності з наведеними конституційними нормами унеможливлюють притягнення до адміністративної відповідальності особи, яка не вчиняла правопорушення.

4.3. Конституційний Суд України звертає увагу на те, що перевірена на предмет конституційності стаття 141 Кодексу, яка міститься в Загальній частині Кодексу, встановлює особливості притягнення до адміністративної відповідальності саме власників (співвласників) транспортних засобів, однак безпосередньо не визначає складу правопорушення, а тому не може бути самостійною підставою для притягнення до такої відповідальності. Види правопорушень та процедура притягнення до адміністративної відповідальності визначені в Особливій частині Кодексу. Положення статті 141 Кодексу можуть застосовуватися лише в системному зв’язку з низкою інших статей, передбачених Особливою частиною Кодексу, диспозиції яких у безальтернативній формі визначають суб’єктом, який притягається до відповідальності за вчинення правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, особу, яка винна у вчиненні цього правопорушення, зокрема водія транспортного засобу. За відсутності в статтях Особливої частини Кодексу, які визначають склад адміністративних правопорушень, вказівки на те, що суб’єктами цих правопорушень є власники (співвласники) транспортних засобів, ці суб’єкти можуть притягатися до адміністративної відповідальності виключно за наявності в їхніх діях складу певного адміністративного порушення, інше створює правову невизначеність у встановленні суб’єкта, що притягається до відповідальності в цій сфері.
Словосполучення „власник (співвласник) транспортного засобу“, використане у статті 141 Кодексу, означає, що таким власником (співвласником) може бути як фізична, так і юридична особа (статті 2, 318 Цивільного кодексу України). Конституційний Суд України виходячи з конституційного принципу індивідуалізації юридичної відповідальності (частина друга статті 61 Конституції України), правової доктрини, положень Кодексу (статті 9, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 27, 30, 31, 32 Загальної частини та Особлива частина) та своєї правової позиції, за якою „суб’єктом адміністративної відповідальності є лише фізична особа“ (абзац другий пункту 4 мотивувальної частини Рішення від 30 травня 2001 року № 7-рп/2001 у справі про відповідальність юридичних осіб), вважає, що суб’єктом, який підлягає адміністративній відповідальності в сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, є фізична особа.
З наведеного Конституційний Суд України дійшов висновку про невідповідність вимогам частини другої статті 8, статті 22, частин першої, другої статті 24, частини другої статті 61, статей 62, 64 Конституції України положень статті 141, частини шостої статті 258 Кодексу, що згідно з частиною другою статті 95 Закону України „Про Конституційний Суд України“ є підставою для визнання їх неконституційними.

5. Відповідно до частини другої статті 70 Закону України „Про Конституційний Суд України“ у разі необхідності Конституційний Суд України може визначити у своєму рішенні порядок і строки його виконання, а також покласти на відповідні державні органи обов’язки щодо забезпечення виконання рішення.
Стан правового регулювання притягнення осіб до адміністративної відповідальності, зокрема процедури застосування заходів впливу до порушників у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, Конституційний Суд України вважає таким, що не відповідає конституційному визначенню України як правової держави, а тому рекомендує Верховній Раді України в найкоротші терміни вирішити зазначене питання відповідно до положень Конституції України та з урахуванням цього Рішення.

Враховуючи викладене та керуючись статтями 147, 150, частинами першою, другою статті 152, статтею 153 Конституції України, статтями 51, 61, 65, 69, 70, 73, частиною другою статті 95 Закону України „Про Конституційний Суд України“, Конституційний Суд України

в и р і ш и в:

1. Визнати такими, що не відповідають Конституції України (є неконституційними), статтю 141, частину шосту статті 258 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

2. Положення Кодексу України про адміністративні правопорушення, визнані неконституційними, втрачають чинність з дня ухвалення Конституційним Судом України цього Рішення.

3. Рекомендувати Верховній Раді України привести порядок притягнення осіб до адміністративної відповідальності за порушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху у разі їх фіксації працюючими в автоматичному режимі спеціальними технічними засобами, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, чи засобами фото- і кінозйомки, відеозапису у відповідність до цього Рішення.

4. Рішення Конституційного Суду України є обов’язковим до виконання на території України, остаточним і не може бути оскаржене.

Рішення Конституційного Суду України підлягає опублікуванню у „Віснику Конституційного Суду України“ та в інших офіційних виданнях України.



Только большая просьба. Не постить больше дубли по всем темам. INFerNO
И желательно в спойлер помещать большие тексты. Serj


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 06-січня-2011 00:47 
Головний інженер
Аватар користувача

Вік: 42
Повідомлення: 4984
Звідки: Донецк
И уже писали что НЕ:
Sasha_va написав:
Визнати такими, що не відповідають Конституції України (є неконституційними), статтю 141, частину шосту статті 258 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

А статью 14-1

_________________
Были: Geely CK 1.5 Comfort 2007 и Geely MK-2 1.5 Impress 2009


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 06-січня-2011 14:14 
Почесний письменник
Аватар користувача

Вік: 46
Повідомлення: 1293
Звідки: Харків
На сайте КСУ статья 14-1 представлена как 14 и 1 в верхнем индексе, при "тупом" копировании текста получаем 141.

_________________
Мой бортовик (только для чтения) и ФОТОАРХИВ РЕМОНТА ДЖИЛИ СК
Мебельная и дверная фурнитура


Догори
 Профіль  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 06-січня-2011 15:16 
Назавжди з нами
Аватар користувача

Вік: 76
Повідомлення: 19483
Звідки: Киев
Стаття 14-1. Відповідальність власників (співвласників)
транспортних засобів

До адміністративної відповідальності за правопорушення у
сфері забезпечення безпеки дорожнього руху у разі їх фіксації
працюючими в автоматичному режимі спеціальними технічними
засобами, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, чи
засобами фото- і кінозйомки, відеозапису притягаються власники
(співвласники) транспортних засобів.
Аналогично и в Статье 258.

А в тоже время в статье 122 уже не упоминается автоматический режим фиксации:...Порушення, передбачені частинами першою, другою або третьою цієї статті,......що підтверджені фактичними даними, а саме: поясненнями особи, яка притягається до
адміністративної відповідальності, потерпілого, свідків, показань технічних приладів та засобів фото- і відеоспостереження та іншими документами, -

Неплохая лазейка для наших мусоров и судов.

_________________
Зображення


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 17-січня-2011 12:49 
Почесний письменник
Аватар користувача

Вік: 46
Повідомлення: 1293
Звідки: Харків
ОО "Автосоюз", широко известная по сайту http://vzjatkamnet.at.ua/ выпустила первый номер информационного листка для водителей. Ссылка для скачивания: _1.pdf (445 кбайт).
Тема номера:
1. Права водителей.
2. Правила общения с сотрудником ГАИ.
3. Порядок проведения освидетельствования водителя.
4. Основные правила и хитрости при освидетельствовании с помощью алкотестера.
Читайте, распечатывайте и раздавайте своим знакомым, коллегам по работе, родственникам и просто автомобилистам.

_________________
Мой бортовик (только для чтения) и ФОТОАРХИВ РЕМОНТА ДЖИЛИ СК
Мебельная и дверная фурнитура


Рейтинг повідомлення: +1 (відгуків: 1)
Догори
 Профіль  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 17-січня-2011 15:38 
Головний інженер
Аватар користувача

Вік: 42
Повідомлення: 4984
Звідки: Донецк
Пару новых фактов для себя узнал. Спасибо.

_________________
Были: Geely CK 1.5 Comfort 2007 и Geely MK-2 1.5 Impress 2009


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 23-вересня-2011 08:59 
Катаюсь без інструктора
Аватар користувача

Вік: 48
Повідомлення: 184
Звідки: Кривой рог
:hi:
Скоро вступитят в силу изменения в приказ № 111, давайте ознакомимся
:rtfm2:


МВС
Наказ
"Про затвердження Змін до Інструкції з питань діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС"
від 22.08.2011 N 618

МВС наказом від 22.08.2011 N 618 затвердило зміни до Інструкції з питань діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС, якими, зокрема, змінено перелік підстав зупинки транспортних засобів працівниками підрозділів ДПС.

Виключено норму про те, що несення служби нарядом здійснюється на службовому транспортному засобі Державтоінспекції з увімкненими спеціальними світловими сигнальними пристроями синього кольору для профілактики та попередження порушень ПДР.

Згідно зі змінами, під час звернення до водія працівник Державтоінспекції МВС зобов'язаний привітатися, повідомити про причину зупинки транспортного засобу і суть скоєного правопорушення, чітко й зрозуміло відрекомендуватися (назвати свою посаду, звання та прізвище) та висловити вимогу про пред'явлення водієм посвідчення на право керування транспортним засобом, реєстраційного документа на транспортний засіб та поліса (сертифіката) обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів для перевірки.

Наказ зареєстровано в Міністерстві юстиції України 14 вересня 2011 р. за N 1086/19824 та набирає чинності з дня його офіційного опублікування.


Всеукраїнська мережа ЛIГА:ЗАКОН
http://www.ligazakon.ua

_________________
Зображення

Зображення


Догори
 Профіль  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 27-вересня-2011 19:30 
Відмінний драйвер
Аватар користувача

Повідомлення: 239
Звідки: Днепропетровск
Уважаемые. Вопрос- все знают что мед.справку отменили еще весной. При прохождении ТО она нужна была на данный момент я так понимаю это всего лишь бумажка продлевать ее не надо. Ее для чего то могут потребовать там в частной конторе или в государственной... Кто просветит?


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 27-вересня-2011 20:21 
Назавжди з нами
Аватар користувача

Вік: 76
Повідомлення: 19483
Звідки: Киев
vip71541 написав:
Вопрос- все знают что мед.справку отменили еще весной.

Никто ничего такого не отменял. Отменили только ее предъявление при прохождении ТО, но его теперь нет. Нужна только для получения водительского удостоверения или в случае его замены, а также при получении после изъятия. Что придумают дальше-посмотрим.

_________________
Зображення


Рейтинг повідомлення: +1 (відгуків: 1)
Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 28-вересня-2011 08:04 
Відмінний драйвер
Аватар користувача

Повідомлення: 239
Звідки: Днепропетровск
aleks6114
то есть надо продлевать... на всякий случай.


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 28-вересня-2011 15:57 
Катаюсь без інструктора
Аватар користувача

Вік: 48
Повідомлення: 184
Звідки: Кривой рог
но продлевать ее стоит, на всякий случай :shock:

_________________
Зображення

Зображення


Догори
 Профіль  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 29-вересня-2011 17:23 
Шановний знавець
Аватар користувача

 З Днем народження eem
Вік: 73
Повідомлення: 1802
Звідки: Ивано-франковск
Ведущие эксперты в области автоправа обсудили реализацию на практике новых правил проверки ТС автомобилей, "подводных камнях" закона о "европротоколах" и взаимоотношениях автомобилистов с инспекторами ГАИ
Текст:
Ведущие эксперты в области автоправа обсудили реализацию на практике новых правил проверки ТС автомобилей, "подводных камнях" закона о "европротоколах" и взаимоотношениях автомобилистов с инспекторами ГАИ
28 сентября в Пресс-центре информационного агентства "ЛІГАБізнесІнформ" компания "ЛІГА:ЗАКОН" провела круглый стол на тему: "Правоотношения на дороге в свете последних изменений в законодательстве"


За круглым столом ЛІГА:ЗАКОН собрала ведущих украинских специалистов, практикующих в области автоправа, представителей Управления ГАИ МВД Украины, а также представителей ведущих страховых компаний и социальных организаций, чтобы обсудить с ними особенности вступления в силу последних законодательных изменений, касающихся отмены технического осмотра, оснований для остановки сотрудниками ГАИ транспортных средств, а также введение "европротоколов". Учитывая тот факт, что вопрос правоотношений на дороге не утрачивает своей актуальности, на приглашение компании "ЛІГА:ЗАКОН" откликнулось большое количество экспертов и СМИ.
С докладами за круглым столом выступили: автоадвокаты - Анна Самойленко (Национальная правовая палата) и Владислав Подоляк (АО "ЮФ "Василь Кисиль и партнеры"), представитель страхового рынка Александр Квятковский (директор департамента урегулирования убытков СК "Универсальная"), представители власти - Олег Серый (Главный инспектор отдела организации работы ДПС Управления ГАИ МВД Украины, подполковник милиции) и Александр Зубенко (исполняющий обязанности Начальника отдела профилактической работы Управления ГАИ МВД Украины, подполковник милиции).
В дискуссионной панели приняли участие известные эксперты: Владимир Караваев (Общественное движение за права водителей "Дорога в будущее", автор книги "Аргументы Караваева против штрафов ГАИ"), Вадим Карнаухов (Вице-президент Международной Федерации защиты прав водителей), Елена Машара (член президиума Моторного (транспортного) страхового бюро, СК "АСКА"), практикующие юристы и автоадвокаты, представители страховых компаний и общественных организаций.
ТЕХОСМОТР

В ходе первой части круглого стола практикующий адвокат Национальной правовой палаты Анна Самойленко осветила последние законодательные нововведения в части прав и обязанностей участников дорожного движения. По ее словам, после принятия изменений относительно отмены чрезмерного государственного регулирования в сфере автомобильных перевозок остается ряд нерешенных вопросов как в законодательных нормах, так и в их практическом применении. В частности, адвокат называет отмену технического контроля в ГАИ для обычных автомобилистов достаточно позитивной новеллой, согласно которой технический осмотр будет проводиться в специализированных учреждениях, прошедших аккредитацию в органах власти и получивших соответствующую лицензию. Однако фактически такая норма не реализуется на практике, поскольку сейчас никто не может ответить на вопрос: "где автолюбители смогут пройти такой технический осмотр?", ведь на данный момент соответствующие разрешения СТО еще не выдаются.
ОСТАНОВКА АВТОМОБИЛЯ ИНСПЕКТОРОМ
Положительно можно оценить также изменения, благодаря которым все основания для остановки транспортного средства четко прописаны в едином нормативном акте - Законе Украины "О милиции". Однако следует заметить, что данные основания остаются довольно широкими: Закон предусматривает 12 случаев, при которых инспектор ГАИ имеет право останавливать Ваш автомобиль. Среди них больше всего противоречий вызывает пункт относительно проведения оперативных мероприятий, поскольку данный повод остановки автомобиля может стать способом злоупотребления инспектором ГАИ своими полномочиями.

В тоже время Олег Серый, главный инспектор отдела организации работы ДПС Управления ГАИ МВД Украины, отмечает и частые факты злоупотребления водителями своими правами в случае остановки их транспортных средств. Так, записывая видеоролики при остановке автомобиля, по словам Олега Серого, граждане пытаются осуществлять действия контроля над сотрудниками ГАИ, не имея на это никаких полномочий.
В ходе выступления представитель власти также подчеркнул, что автоматическая фиксация нарушений правил дорожного движения транспортным средством без его остановки, в результате которой собственникам автомобиля раньше направлялись так называемые "письма счастья", отсутствует уже два года. Другие приборы фиксации нарушения используются лишь в ручном режиме, непосредственно при остановке автомобиля и беседы с водителем.
"ЕВРОПРОТОКОЛЫ"

Вторая часть круглого стола была посвящена введению в Украине уведомлений о дорожно-транспортном происшествии, которые в народе называют "европротоколами". В ходе своего выступления Владислав Подоляк, адвокат ЮФ "Василь Кисиль и партнеры", напомнил, что еще в феврале этого года Верховная Рада приняла Закон, который позволяет водителям в случае аварии не вызывать сотрудников ГАИ. А именно: когда в ДТП нет пострадавших, обе машины застрахованы, а оба водителя трезвы и согласны с причинами аварии, водитель, у которого есть полис автогражданки, освобождается от административной ответственности за нарушение Правил дорожного движения - не платит штраф и не рискует лишиться прав. В таких случаях Закон позволяет участникам ДТП воспользоваться правом совместно составить сообщение об этом происшествии, которое позже направляется в страховую компанию для возмещения убытков.
Между тем, специалист указывает на ряд сложных вопросов, которые могут возникнуть у участников дорожно-транспортного происшествия при использовании "европротоколов". К примеру, максимальная сумма ущерба, которую страховая компания обязана возместить на основания такого уведомления, составляет 10 тысяч гривен. Однако насколько правильно участники ДТП смогут оценивать размер нанесенного ущерба на месте аварии? Кроме того, что делать в случае, если виновный участник аварии после подписания "европротокола" изменил свою позицию? Можно ли использовать "европротокол", если в ДТП попало больше двух автомобилей и все они хотят урегулировать ситуацию мирным путем?
ОПАСЕНИЯ СТРАХОВИКОВ

Еще больше вопросов к применению уведомлений о ДТП возникло у Александра Квятковского, директора департамента урегулирования убытков СК "Универсальная", который не разделяет оптимизма относительно "европротоколов". По его словам, в эффективности таких уведомлений можно усомниться, поскольку в России, где они были введены еще в 2009 году, "европротоколы" используют лишь 14 % участников всех ДТП в стране. Также он прогнозирует массу злоупотреблений лицами, которые с помощью "европротоколов" захотят "поправить" свое материальное положение. К тому же еще абсолютно не ясно, каким образом страховыми компаниями будут проводиться расследования условий дорожно-транспортных происшествий, участники которых планируют получить положенную страховку.
Итак, на сегодняшний день до момента фактического введения "европротоколов" уже можно четко спрогнозировать ряд проблем, которые возникнуть при их применении. Насколько подтвердятся данные опасения - по словам экспертов, покажет лишь время, однако всех проблем на дороге они не решат.
Более подробную информацию об итогах круглого стола читайте в профессиональном издании "ЮРИСТ & ЗАКОН", а так же на сайте ЛІГА:ЗАКОН. На следующей недели все желающие смогут ознакомиться с видеоматериалами по круглому столу, которые появятся на сайте http://www.ligazakon.ua .
Данный круглый стол поднял очень остро стоящую в обществе тему правоотношений на дороге. Это первый круглый стол из серии мероприятий, посвященных данной теме, запланированных компанией "ЛІГА:ЗАКОН".

http://news.ligazakon.ua/news/2011/9/29/49475.htm


Догори
 Профіль  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 29-вересня-2011 17:43 
Назавжди з нами
Аватар користувача

Вік: 76
Повідомлення: 19483
Звідки: Киев
eem написав:
Ведущие эксперты в области автоправа обсудили реализацию на практике новых правил проверки ТС автомобилей, "подводных камнях" закона о "европротоколах" и взаимоотношениях автомобилистов с инспекторами ГАИ

Если было так, как написано, то только одна жиденькая вода.

_________________
Зображення


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 07-лютого-2012 11:53 
Почесний письменник
Аватар користувача

Вік: 46
Повідомлення: 1293
Звідки: Харків
Я думаю, эта информация будет полезна всем, а не только должникам. В последнее время участились случаи изъятия авто гайцами прямо на дороге из-за неоплаченного штрафа, когда материалы переданы в государственную исполнительную службу (ГИС). Исполнительная служба (исполнитель) объявляет имущество должника (автомобиль) в розыск. Проезжая стационарные посты, оборудованные системой с камерами "Рубеж", Вы можете быть остановлены сотрудниками ДПС, если номер Вашей машины окажется в базе в розыске. Далее гайцы просто отбирают у Вас машину и увозят ее на штрафплощадку, оставляя Вас ночью без машины. Такие случаи уже зафиксированы в Харькове и Днепропетровске, уверен, в других городах подобное уже творится.
Вот статья(с видео) с сайта ЗОВ закона:
Цитата:
Многочисленные случаи изъятия автомобиля на штрафплощадку ГАИ у водителя из-за неоплаченного вовремя штрафа за нарушение ПДД докатились и до Днепропетровска.
Читать статью полностью ->

Вот случай в Харькове:
Водителя на микроавтобусе остановили в Песочине, авто забрали на штрафплощадку. Как проходил весь процесс, можно посмотреть на видео. После просмотра я был в полном ах у меня был культурный шок. Это ночной грабеж, но никак не процессуальные действия.

Ссылка на тему на ДК: http://roadcontrol.org.ua/forum/viewtopic.php?f=76&t=15834

_________________
Мой бортовик (только для чтения) и ФОТОАРХИВ РЕМОНТА ДЖИЛИ СК
Мебельная и дверная фурнитура


Догори
 Профіль  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 07-лютого-2012 13:54 
Автомеханік
Аватар користувача

Повідомлення: 3797
Звідки: Украина
Не поленился, просмотрел до конца! Не знаю что сказать, без каких либо документов забрали бус на стоянку с грабительскими ценами и отобрали документы!

_________________
Всё что написано выше, является моим мнением, которое я никому не навязываю
Geely СК=>Geely МК=>Peugeot 308sw-Renault Megane Grandtour II


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 07-лютого-2012 17:50 

Повідомлення: 3
Звідки: Днепропетровск
это банда в погонах натуральная.
спасибо за ссылку на сайт ЗОВа...
там мы попытались собрать воедино всё что начало происходить последнюю неделю с гис и гаи.
люби друзи видимо хорошо договорились
и именно заметьте красногвардейка...


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 07-лютого-2012 19:33 
Півтисячник
Аватар користувача

Вік: 45
Повідомлення: 525
Звідки: Киев
Maksi написав:
это банда в погонах...

Абсолютно согласен, что это безпредел. Но не надо забывать, что почти все эти герои в погонах, где-то в глубине... такие же смертные люди как и мы.
А все идет с верхов, и у того праторщика-майора есть распоряжение... Только очень тяжело доказать его не правоту. Рука руку моет.
ИМХО если будет хоть один выигранный суд по этому поводу - все прекратится.

_________________
Зображення


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 08-лютого-2012 13:57 
Біля керма
Аватар користувача

Вік: 41
Повідомлення: 78
Звідки: Харьков
Цитата:
Водителя на микроавтобусе остановили в Песочине, авто забрали на штрафплощадку.


Ситуации подобные этой поясняет В.В. Резников заместитель начальника ГАИ МВД Украины:

Мобильный автоадвокат

Суть вопроса 13,40 мин. по делу после 21 минуты

В кратце если авто в розыске будет задержано, но не более чем на 3 дня, если наложен арест можно кататься --- проблемы начнутся при снятии с учёта или перерегистрации.

_________________
"Хочешь лезть --- крути задом", --- из практики скалолазанья.

БЖ tovstun


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 15-лютого-2012 18:53 
Шановний знавець
Аватар користувача

 З Днем народження eem
Вік: 73
Повідомлення: 1802
Звідки: Ивано-франковск
Кабмин изменил правила регистрации транспортных средств

Постановлением № 87 от 13.02.2012 г. Кабмин внес изменения в Порядок государственной регистрации (перерегистрации), снятия с учета автомобилей, автобусов, а также самоходных машин, сконструированных на шасси автомобилей, мотоциклов всех типов, марок и моделей, прицепов, полуприцепов, мотоколясок, других приравненных к ним транспортных средств и мопедов.
Согласно изменениям, для регистрации транспортного средства (ТС) больше не понадобиться подавать документ об оценке его стоимости, который на сегодняшний день является обязательными.
Из Порядка исключен пункт предусматривающий, что до получения подтверждения подразделениями ГАИ с места предыдущей государственной регистрации владельцам транспортных средств выдаются номерные знаки и, не более чем на три месяца, временный регистрационный талон, после окончания срока действия которого эксплуатация транспортных средств не допускается.
В случае, если ТС было зарегистрировано в другом государстве, для его регистрации по-прежнему обязательным будет представление регистрационных или приравненных к ним документов этого государства, но уже без отметки о снятии ТС с учета.
Кроме того, в случае ввоза ТС в Украину в связи с переселением граждан на постоянное место жительства или как наследства по закону, больше не будет необходимости предоставлять справки из посольства (консульства) соответствующей страны о проживании владельцев в этой стране и о действительности регистрационных или приравненных к ним документов стран вывоза ТС.
При потере владельцем ТС свидетельства о регистрации (технического паспорта), снятие с учета такого ТС, полученного в наследство, будет производится на основании свидетельства о праве на наследство и получать новое свидетельство, как в остальных случаях, не понадобиться.
Оформить документы для поездок за границу лиц, не являющихся собственниками ТС, можно будет не только на основании документов, подтверждающих право пользования и (или) распоряжения ТС, но и на основании заявления собственника ТС.
Постановление вступит в силу со дня официального опубликования.


Догори
 Профіль  Перегляд гаража користувача  
 
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 114 повідомлень ]  Поперед.   На сторінку   1, 2, 3, 4, 5  Далі


Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Пошук в темі:


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB Мобільна версія