вверх

Сьогодні: 17-квітня-2024 02:02

РОСІЙСЬКА ІМПЕРІЯ МАЄ БУТИ ЗНИЩЕНА


Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]




Куратор теми: sashanova



Створити нову тему Відповісти  [ 35 повідомлень ]  На сторінку   1, 2  Далі
Автор Повідомлення
Повідомлення Додано: 20-липня-2022 10:49 
Півтисячник

Вік: 45
Повідомлення: 613
Звідки: Львів
Вирішив запиляти тут бортовичок на нове поповнення сімейного автопарку :oops: .Пока була можливість нульової розтаможки, а дружина була в Польщі то скористалась моментом і прикупила собі там черговий менінгіт мені на голову :dash: –Х5 в кузові F15 з двохлітровим дизелем на дві турбіни. Машинка 2014року з пробігом..320тис..да да да, оскільки авто купувалося безпосередньо там, то ніяких тобі казочок в стилі “дєдушка за хлібом їздив” та пробігу в 150тис не буде, дана опція включена в ціну авто лише при покупці його у наших автопродаванів, тому прийдеться з тим якось жити.
Оскільки дружина купувала його сама той огляд звичайно звівся до візуального огляду і тест-драйву і завірянь поляка шо самохудка єст бардзо добжа і не крашьона окрім капоту :oops: .
По факту по кузову слова його підтвердилися –весь кузов в рідній фарбі, капот передутий по ходу лаком в 200 мікрон –чиста косметика, ніякого криміналу, а от компутерна діагностика виявила три помилки :( :
1-підігрів паливного фільтру в обриві
2-значення лябди виходить за допуск
3-привід вихрєвих заслонок пошкоджений і вони відповідно не працюють.
Ну ось такий папєлац :-)

Добавлено спустя 1 минуту 22 секунды:
Далі приступаємо до огляду самих необхідних розхідників шо поміняти, знаходимо бірку де пише шо поляк нам залив нове масло Мотуть 5W30, візуально чисте масло на щупі той факт підтверджує.. з чого така доброта –не понятно :oops: , далі оглядаємо повітряний фільтр, ше б поїздив, но –міняєм, експериментів вже не ставлю –беру топовий фільтр, хоча в поляки запхали Фільтрон :lol:


У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.


Рейтинг повідомлення: +2 (відгуків: 2)
Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 20-липня-2022 11:24 
Генератор ідей
Аватар користувача

Вік: 45
Повідомлення: 3413
Звідки: Київ
Вітаю з обновкою! :az:
Ну і я хз, мабуть співчуваю одночасно, гарний грошосмок)

_________________
Мій бортовик


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 20-липня-2022 11:29 
Півтисячник

Вік: 45
Повідомлення: 613
Звідки: Львів
Цитата:
Вітаю з обновкою! :az:
Ну і я хз, мабуть співчуваю одночасно, гарний грошосмок)
спасибі, ну враховуючи шо крім тої є ще дві бехи в сім’ї -твої співчуття вєсьма актуальні :-)
Далі приступаємо до фіксання помилок, починаємо з вихрєвих заслонок, розбираємо і бачимо шо в принципі самі заслонки ходять, моторчик також робочий, но в нульовому положені заслонки показують мінус 3,8% замість нуля, відповідно авто робить висновок що привід зношений (а вірніше його упор) –звертайтесь на СТО, міняйте колектор в сборі за ціною самольоту :oops: , но то ж не наш метод :no-no: , тому штудіруєм простори інтернету і дивимось як ту проблему вирішують інші жадні колгоспники, які не бажають підтримувати фінансово баварську компанію :lol: , хтось знімає колектор і епоксидкою наліплює сам упор в колекторі, хтось ліпить електрону обманку у вигляді паралельного опору (резистора), хтось розбирає сам моторчик привода і збільшує упор там, а хтось тупо ті заслонки викидає. Я вибрав варіант з моторчиком як самий мінімально трудозатратний і швидкий, розбираємо його, попередньо дремельом переробивши всі шурупи під шліц, бо ізначально зроблені шурупи під якийсь мікроторкс з стержнем по центру і збільшуємо площадку під упор з допомогою мєлкого шурупчика, збираємо, ставимо- вуаля, положення заслонок 0,8%, помилки не б’є, заслонки відповідно працюють –пофіксили одну помилку :D , далі буде так як машинка весь час їздить (наїздила 4тис. тільки за місяць) і поїхала знову в дальнячок..по приїзді процес фіксання продовжим :-)


У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.


Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 20-липня-2022 11:42 
Генератор ідей
Аватар користувача

Вік: 45
Повідомлення: 3413
Звідки: Київ
Цитата:
Вітаю з обновкою! :az:
Ну і я хз, мабуть співчуваю одночасно, гарний грошосмок)
спасибі, ну враховуючи шо крім тої є ще дві бехи в сім’ї -твої співчуття вєсьма актуальні :-)
Далі приступаємо до фіксання помилок, починаємо з вихрєвих заслонок, розбираємо і бачимо шо в принципі самі заслонки ходять, моторчик також робочий, но в нульовому положені заслонки показують мінус 3,8% замість нуля, відповідно авто робить висновок що привід зношений (а вірніше його упор) –звертайтесь на СТО, міняйте колектор в сборі за ціною самольоту :oops: , но то ж не наш метод :no-no: , тому штудіруєм простори інтернету і дивимось як ту проблему вирішують інші жадні колгоспники, які не бажають підтримувати фінансово баварську компанію :lol: , хтось знімає колектор і епоксидкою наліплює сам упор в колекторі, хтось ліпить електрону обманку у вигляді паралельного опору (резистора), хтось розбирає сам моторчик привода і збільшує упор там, а хтось тупо ті заслонки викидає. Я вибрав варіант з моторчиком як самий мінімально трудозатратний і швидкий, розбираємо його, попередньо дремельом переробивши всі шурупи під шліц, бо ізначально зроблені шурупи під якийсь мікроторкс з стержнем по центру і збільшуємо площадку під упор з допомогою мєлкого шурупчика, збираємо, ставимо- вуаля, положення заслонок 0,8%, помилки не б’є, заслонки відповідно працюють –пофіксили одну помилку :D , далі буде так як машинка весь час їздить (наїздила 4тис. тільки за місяць) і поїхала знову в дальнячок..по приїзді процес фіксання продовжим :-)

Ну-у-у, з таким підходом і прямими руками, можливо не такий вже й грошосмок.)

_________________
Мій бортовик


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 21-липня-2022 17:44 
Тисячник
Аватар користувача

Вік: 46
Повідомлення: 1064
Звідки: Київ
гарне авто!

_________________
Аіст 1986 => Україна 1990 => Bergamont Stallion 2004 => Trek Luquid 25 2006 => QinQui Dragon 200 2008 => Kawasaki KLE500 1995 => Golf3 VR6 2.8 1992 => MK NEW Comfort 1.5 2011 => SL Comfort 1.8 2012 => Rexton1 2.9 2006 =>Great Wall Haval H5 2.0 TD AWD 2011=> Rexton2 AWD 2.7 DLX 2009 => Volvo D4 2.4 XC70 2014 => Toyota Yaris 1.0 2001

Ідеальних авто не існує. Існують вперті власники))


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 22-липня-2022 09:13 
Адмін
Аватар користувача

Вік: 47
Повідомлення: 9515
Звідки: Черкаси
які не бажають підтримувати фінансово баварську компанію
ого-ого... я не те, що таке зробити не зміг би, я навіть не зрозумів що ти зробив :tomato: . Респект!

Вітаю з придбанням!

_________________
Вільно розмовляю англійською. Неправильно, але дуже вільно.
БЖ Toyota Rav4 з 24.07.2022
EC7-RV Comfort МТ з 20.04.2013 по 16.08.2022
БЖ Рудої Гелі СК з 07.04.2007 по 14.05.2013


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 22-липня-2022 09:23 
Півтисячник

Вік: 45
Повідомлення: 613
Звідки: Львів
ого-ого... я не те, що таке зробити не зміг би, я навіть не зрозумів що ти зробив . Респект!
та просто вкрутив шурупа :lol:
Вітаю з придбанням!
спасибі :-)


Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 03-серпня-2022 09:37 
Півтисячник

Вік: 45
Повідомлення: 613
Звідки: Львів
Перевзули ікса в літні великі різноширокі тапки 315/35-R203 і 275/40-R20, ну звичайно виглядає він на них особливо заду –паярчє чим на стоку :cool: , ну і держак на трассі при великих швидкостях просто відмінний :ay: , но інша сторона медалі –тепер кожна ямка наводить на дружину панічний ужас :shock: .
Проїхав ікс за два місяці вже більше 6 тис.км, пока ніяких нових проблем окрім тих які були і які я ше не пофіксив - не добавилось, що не може не радувати :-)


У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.


Рейтинг повідомлення: +1 (відгуків: 1)
Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 04-серпня-2022 10:36 
Тисячник
Аватар користувача

Вік: 46
Повідомлення: 1064
Звідки: Київ
різноширокі колеса на бмв це прям тема, я бачив навіть на 3ках та 5ках купе ставлять,
що вигляд що кермування - супер!

_________________
Аіст 1986 => Україна 1990 => Bergamont Stallion 2004 => Trek Luquid 25 2006 => QinQui Dragon 200 2008 => Kawasaki KLE500 1995 => Golf3 VR6 2.8 1992 => MK NEW Comfort 1.5 2011 => SL Comfort 1.8 2012 => Rexton1 2.9 2006 =>Great Wall Haval H5 2.0 TD AWD 2011=> Rexton2 AWD 2.7 DLX 2009 => Volvo D4 2.4 XC70 2014 => Toyota Yaris 1.0 2001

Ідеальних авто не існує. Існують вперті власники))


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 04-серпня-2022 14:19 
Півтисячник

Вік: 45
Повідомлення: 613
Звідки: Львів
різноширокі колеса на бмв це прям тема, я бачив навіть на 3ках та 5ках купе ставлять,
що вигляд що кермування - супер!
не спорю, но особисто для мене це дорого і непрактично :oops: на свого ікса я взагалі втулив високопрофільну 255/60-18, всюди однакова, да може вид не пантовий, но зато практично і яйка перед кожною ямкою не тремтять :o


У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.


Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 10-серпня-2022 09:51 
Півтисячник

Вік: 45
Повідомлення: 613
Звідки: Львів
Ну шо, фіксимо ікса далі, значить вирішив я розібрати і прочистити весь впускний тракт, патрубки, інтеркуллер, дросель ну і за одно провести інспекцію шо там і як, пока не дойшов до дроселя ніц кримінального не було а знявши його у впускному колекторі бачимо ось таку картину маслом..вірніше ..гавном.. :oops:


У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.


Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 10-серпня-2022 09:55 
Півтисячник

Вік: 45
Повідомлення: 613
Звідки: Львів
Відповідно спектр робіт суттєво розширюється і далі знімаємо весь впускний колектор, бачимо що вихрєві заслонки розбовтані а одна заслонка взагалі трималася на чесному слові, ше чуть чуть і могла б наробити біди в моторі, :no-no: канали ГБЦ тоже в сажемасляному гівні :oops:


У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.


Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 10-серпня-2022 09:57 
Півтисячник

Вік: 45
Повідомлення: 613
Звідки: Львів
Ну а далі саме складне –це все відшкребти, відмити, віддраяти, ну і заслонки поміняти, благо на той двигун вони є окремою запчастиною а не в зборі з колектором, номерок на фото, може кому треба. По результату маємо чисті канали ГБЦ, нові заслонки, чистенький колектор акі новий, ну всі патрубки з інтеркулером ясно тоже зсередини блищать акі яйки в кота. :D Для себе запишу – все це дійство відбулося на пробігу 326755км.


У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.


Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 10-серпня-2022 15:29 
Тисячник
Аватар користувача

Вік: 46
Повідомлення: 1064
Звідки: Київ
звідки там те гавно, з сажевика?

_________________
Аіст 1986 => Україна 1990 => Bergamont Stallion 2004 => Trek Luquid 25 2006 => QinQui Dragon 200 2008 => Kawasaki KLE500 1995 => Golf3 VR6 2.8 1992 => MK NEW Comfort 1.5 2011 => SL Comfort 1.8 2012 => Rexton1 2.9 2006 =>Great Wall Haval H5 2.0 TD AWD 2011=> Rexton2 AWD 2.7 DLX 2009 => Volvo D4 2.4 XC70 2014 => Toyota Yaris 1.0 2001

Ідеальних авто не існує. Існують вперті власники))


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 10-серпня-2022 16:46 
Письменник
Аватар користувача

Вік: 35
Повідомлення: 900
Звідки: Черкаси
звідки там те гавно, з сажевика?

думаю все по класиці - з ЄГРа.

_________________
БЖ колишньої СК-шки
БЖ теперішнього Focus-a


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 10-серпня-2022 16:58 
Півтисячник

Вік: 45
Повідомлення: 613
Звідки: Львів
думаю все по класиці - з ЄГРа.
абсолютно вірно -з ЄГРа


Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 15-серпня-2022 09:56 
Півтисячник

Вік: 45
Повідомлення: 613
Звідки: Львів
Трохи виділив часу на вихідних для авто і зняв передній кардан для інспекції хрестовин, бо на авто з люфтами в шліцах закладеними по заводу зробити це на жаль не можливо, з хрестовинами все добре :ay:


У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.


Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 15-серпня-2022 09:57 
Півтисячник

Вік: 45
Повідомлення: 613
Звідки: Львів
Далі злив масло з переднього редуктора, воно мені явно не сподобалось :( , залив пока свіжий кастрол але то буде певно для промивки, далі планую замінити масла в акпп, роздатці і задньому редукторі, тоді певно ще раз заміню масло в передньому. Ну і фіналочка –замінив масло з фільтром в двигуні, згідно всіх бірочок на двигуні заливали постійно 5W30 я ж перейшов на 5W40 –не люблю “води” в двигунах :-) . Пробіг 326826км, далі буде


У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.


Востаннє редагувалось sashanova в 15-серпня-2022 13:46, всього редагувалось 1 раз.

Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 15-серпня-2022 11:06 
Тисячник
Аватар користувача

Вік: 46
Повідомлення: 1064
Звідки: Київ
кажуть що з пробігом варто переходити з 0 на 5 а потім і з 30 на 40.

_________________
Аіст 1986 => Україна 1990 => Bergamont Stallion 2004 => Trek Luquid 25 2006 => QinQui Dragon 200 2008 => Kawasaki KLE500 1995 => Golf3 VR6 2.8 1992 => MK NEW Comfort 1.5 2011 => SL Comfort 1.8 2012 => Rexton1 2.9 2006 =>Great Wall Haval H5 2.0 TD AWD 2011=> Rexton2 AWD 2.7 DLX 2009 => Volvo D4 2.4 XC70 2014 => Toyota Yaris 1.0 2001

Ідеальних авто не існує. Існують вперті власники))


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 15-серпня-2022 13:45 
Півтисячник

Вік: 45
Повідомлення: 613
Звідки: Львів
кажуть що з пробігом варто переходити з 0 на 5 а потім і з 30 на 40.
правильно кажуть, це как би і логічно :-)


Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 25-серпня-2022 11:09 
Півтисячник

Вік: 45
Повідомлення: 613
Звідки: Львів
327024км далі продовжуєм ТО, масла в редукторах 75W140, масло в роздатці, масло в АКПП ну само собою з заміною піддону в якому фільтр. Масла з роздатки висмоктав скільки міг (зливної пробки вже нема :oops: ), все досить темне тому думаю з наступною заміною масла в двигуні ще раз замінити масло в роздатці. По ходу діла зрибив собі пнемозаливну баночку для закачки масла –зручна штука :ay: .
На даний момент авто інтенсивно накатує кілометраж уже майже 329тис. з яких 9 за три місяці наших, ніби все ок, далі буде.. :-)


У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.


Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 26-серпня-2022 17:56 
Тисячник
Аватар користувача

Вік: 46
Повідомлення: 1064
Звідки: Київ
піддон фльтра то мило, в мене на рекстоні згнив піддон АКПП то замінив)))

_________________
Аіст 1986 => Україна 1990 => Bergamont Stallion 2004 => Trek Luquid 25 2006 => QinQui Dragon 200 2008 => Kawasaki KLE500 1995 => Golf3 VR6 2.8 1992 => MK NEW Comfort 1.5 2011 => SL Comfort 1.8 2012 => Rexton1 2.9 2006 =>Great Wall Haval H5 2.0 TD AWD 2011=> Rexton2 AWD 2.7 DLX 2009 => Volvo D4 2.4 XC70 2014 => Toyota Yaris 1.0 2001

Ідеальних авто не існує. Існують вперті власники))


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 27-серпня-2022 09:29 
Півтисячник

Вік: 45
Повідомлення: 613
Звідки: Львів
піддон фльтра то мило, в мене на рекстоні згнив піддон АКПП то замінив)))
тут піддон пластиковий, єдиний мінус він з вбудованим фільтром, відповідно він міняється при кожній заміні масла в акпп :oops: така собі маркетингова схема атьома бабла у власників біемдабелю :-)


Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 27-серпня-2022 16:53 
Тисячник
Аватар користувача

Вік: 46
Повідомлення: 1064
Звідки: Київ
йой зато завжди буде рівненький. я ж бо не з першого разу зрозумів що він уже потіє))
довелося двічи іздити на сервіс.

_________________
Аіст 1986 => Україна 1990 => Bergamont Stallion 2004 => Trek Luquid 25 2006 => QinQui Dragon 200 2008 => Kawasaki KLE500 1995 => Golf3 VR6 2.8 1992 => MK NEW Comfort 1.5 2011 => SL Comfort 1.8 2012 => Rexton1 2.9 2006 =>Great Wall Haval H5 2.0 TD AWD 2011=> Rexton2 AWD 2.7 DLX 2009 => Volvo D4 2.4 XC70 2014 => Toyota Yaris 1.0 2001

Ідеальних авто не існує. Існують вперті власники))


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 27-вересня-2022 13:38 
Півтисячник

Вік: 45
Повідомлення: 613
Звідки: Львів
331100км, з них 11тис. наші за неповних 4 місяці :oops: , заїхав на вібростенд перевірити підвіску, вроді все ок, вона в принципі і не стукала не грюкала, але там така складна підвіска що якшо вже чути грюкання то там вже повний капут :lol: , тому треба діагностувати на упередженя, зразу заїхав на геометрію підвіски, задні розвальні болти ше живі -крутилися, а от рульові наконечники закисли намертво :( , прийшлось зрізати цілком живі наконечники даби поставити нові і відрегулювати сходження. Поставив якийcь англійський Borg@Beck подивимось що відходить :oops: . Ще прийшлося долити майже літр масла, пропажа склала 200гр. масла на тисячу км :oops: , там правда воно підтікає з возвратки турбін (ше треба розібратися з тим косяком), але все рівно.. у мене ще є дві бехи з трохлітровими дизелями там такого поняття як долити масла -не існує, а тут прям удівілса :shock: .. но тим не менше машина льотає і то немало, якихось інших проблем пока тфу тфу не наблюдається :ay: ..


Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 35 повідомлень ]  На сторінку   1, 2  Далі


Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Пошук в темі:


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB Мобільна версія